Pratimai nugarai – šiandien vieni svarbiausių pratimų dirbantiems sėdimą darbą prie stalo. Šiuolaikinis gyvenimo tempas įsuka mus visus į sūkurį iš kurio sunku ištrūkti. Darbas sėdint prie stalo ir ilgas žiūrėjimas į monitorių labai vargina žmogaus kūną. Dažniausios problemos yra viršsvoris, skaudanti nugara, dubens skausmas, stuburo skausmas ir kitos rimtos ligos kaip osteochondrozė, skoliozė ir kitos problemos. Įžvelgdami didelę bėdą pažangūs įmonių vadovai investuoja į darbuotojų sveikatą suteikdami galimybę darbuotojams dirbti atsistojus prie savųjų darbo stalų. Nekreipdami dėmesio į savo kūną ir neinvestuodami į jį galime sulaukti ir neigiamo atsako. Investicija apie kurią minėjau, tai yra sportas – pratimai kojoms, rankoms, pilvui ar net pratimai nugarai, kurie pakeis Jūsų gyvenimą teigiama linkme.  

 

Darbo įrankiai padėsiantys išvengti stuburo skausmų

 

Pratimai nugarai ir mankšta

Pratimai nugarai ir mankšta jūsų kūnui

Darydami pratimus nugarai kasdien padėsite savo kūnui atsikratyti nugaros skausmų, pagerinsite savo laikyseną ir kasdien jausitės puikiai. Pratimus nugarai galite daryti ryte arba vakare. Rekomenduotina pratimus nugarai daryti nuo 20 min iki 60 min per dieną. Darydami pratimus nugarai kasdien Jūs kasdien stiprinsite savo kūno raumenis ir jausitės geriau. Nesistenkite visus pratimus padaryti iš karto ir po daug. Kaip atsikratyti nugaros skausmo? Dirbantys sėdimą darbą prie savo darbo stalo rekomenduotina pakeisti darbo būdą (t.y. 50% darbo laiko dirbti sėdint, 25% – darbo laiko dirbti atsistojus ir 25% judant, aktyviai einant, lipant laiptais aukštyn ar žemyn). Taigi išvengsime nugaros skausmų tada, kuomet visą kūną palaikantys raumenys bus stipresni. Nugaros skausmo išvengsite tik tada jeigu kūną palaikys stiprūs raumenys. Pastovus nugaros pratimų darymas sustiprins raumenis ir pagerins savijautą. Štai keletas paprastų pratimų nugarai.

 

Saugokite nugarą dirbdami patogioje darbo vietoje

 

 

Mankšta nugarai

Geriausia mankšta nugarai

Kodėl turėtumėte sportuoti?

Rekomenduojama pasirinkti keletą pratimų ir daryti šiuos pratimus kartu su instruktoriais stebint šiuos puikius pratimus nugarai. Puikus vaizdo įrašas su patarimais kaip daryti pratimus nugarai.  

https://www.youtube.com/watch?v=Hc5el8d2yis    

Labai gerai parodyti pratimai nugarai. Pratimai su kamuoliu:

https://www.youtube.com/watch?v=31r9mvsSvwc    

Pratimai nugarai neturintiems kamuolio:

https://www.youtube.com/watch?v=dxUWgnWrOno    

Pratimai nugarai pažengusiems (sudėtingesni pratimai):    

Mankštos pratimai sportuojantiems salėje:  

Šaltinis:http://www.fitwirr.com/fitness/-back-fat-exercises-women

Pratimai nugarai riebalams sudeginti

Pratimai nugarai riebalams sudeginti

 

Geriausias pasirinkimas, tinkantis Jums ir Jūsų vaikams. Išsirinkite…

  Kaip išvengti nugaros skausmo?   Geriausia prevencija – judesys. Važinėkite dviračiu, stenkitės daugiau vaikščioti pėsčiomis, apsilankykite 2-3 kartus per savaitę sporto klube. Gyvenkite aktyvų gyvenimą! Sėkmės.

Pasidalinkite savo patyrimais ir idėjomis rašydami komentarus žemiau.

    Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather