Kelias į puikią savijautą:

Sportas

Norite išlikti žvalūs, darbingi, besišypsantys, skleidžiantys teigiamą energiją ir patenkinti savimi? Gyvenkite protingai.

Aplinka

Ergonomika yra šis tas daugiau nei tik tai kaip mes sėdime prie kompiuterio. Mus supantys daiktai, jų naudojimas įtakoja mūsų darbinę veiklą ir savijautą.

Sveika mityba - sveikas maistas - puiki savijauta

Sveikas maistas keičia mūsų savijautą gražina kūno formas. Kodėl gi ne pradėjus maitintis sveikai?

Motyvacija sportuoti

Motyvacija sportuoti

Kokia gali būti geriausia motyvacija sportuoti? Tikriausiai ne mažai žmonių galvoja apie sportą, bet niekaip neranda motyvacijos pradėti sportuoti. Perskaitę šį straipsnį sužinosite kodėl verta sportuoti. Dauguma žinome, kad norėdami gražiai atrodyti turime gerokai pasistengti. Visi mes atrodome skirtingai. Pridėtoje nuotraukoje matome daug įvairių kūno formų, o kurioje iš jų matote save ir kaip norėtumėte atrodyti? 1 pav. motyvacija sportuoti visiems Ne veltui sakoma, kad Sportas – sveikata.

Skaityti ...

Pratimai nugarai

Pratimai nugarai ir mankšta

Pratimai nugarai – šiandien vieni svarbiausių pratimų dirbantiems sėdimą darbą prie stalo. Šiuolaikinis gyvenimo tempas įsuka mus visus į sūkurį iš kurio sunku ištrūkti. Darbas sėdint prie stalo ir ilgas žiūrėjimas į monitorių labai vargina žmogaus kūną. Dažniausios problemos yra viršsvoris, skaudanti nugara, dubens skausmas, stuburo skausmas ir kitos rimtos ligos kaip osteochondrozė, skoliozė ir kitos problemos. Įžvelgdami didelę bėdą pažangūs įmonių vadovai investuoja į darbuotojų sveikatą suteikdami galimybę darbuotojams dirbti atsistojus prie savųjų darbo stalų. Nekreipdami dėmesio į savo kūną ir neinvestuodami į jį galime sulaukti ir

Skaityti ...

  • 1
  • 2
  • Atsikratykite nugaros skausmo +

  • Rūpinkitės savo sveikata +

    Ir dirbkite net 30% efektyviau Darbo dienos metu būtina keisti kūno pozą (atsisėsti, atsistoti, pasivaikščioti). Darbas atsisėdus – 50%, darbas atsisėdus – 25%, darbas stovint – 25%. Rekomenduojama darbinę laikyseną keisti 2-4 kartus per 1val. Tai gali būti įgyvendinta tik su patogiu stalu
  • Kodėl dirbti 8val. tik atsisėdus negerai? +

    Kėdė – Jūsų priešas Nr.1.
    Sėdimas darbas jums kenkia, nes
    Koks darbo stalas geriausias?

  • 1
  • 2
  • 3

Ieškok bloge

  • 1
  • 2
  • 3